top of page

פוסטים אחרונים

שגרת איפור - נכון ולא נכון.

רובנו מתאפרות על בסיס יומי ומכירות את כללי היסוד, ובכל זאת, מתברר שגם אנחנו חוטאות בשגיאות מצערות שמשפיעות לנו על המראה. למרות שנשים רבות מתאפרות מזה שנים רבות, עדיין מתרחשות שגיאות איפור בסיסיות לעיתים קרובות. בחלק מהמקרים, שגיאות אלה עשויות להיות שלא באשמתכן ואף בלתי מורגשות מול המראה הפרטית, אך תתבאסו לדעת שהן בולטות לעין ומשפיעות על המראה הכללי שלכן. כאן אסביר לכן על הנכון והלא נכון של עולם האיפור.

לא נכון: להבהיר באמצעות קונסילר את האזורים הכהים מתחת לעיניים. נכון: טעות נפוצה היא למרוח קונסילר בהיר על האזורים הכהים, שכן הצבע הבהיר גורם לכהות או לכתם להראות אפורים. סובלת מעיגולים כהים מתחת לעיניים? מרחי קונסילר בגוון דומה לזה של האזור הכהה וטשטשי עם מייק-אפ.

לא נכון: לחשוב שמייק-אפ מסתיר קמטים. נכון: מייק-אפ ופודרה דווקא מדגישים קמטים. לכן רצוי להמעיט את השימוש בהם באזורים בהם יש לך קמטים, שזה בדרך כלל אזור העיניים, ורק "לרחף" מעליהם עם שאריות חומר בלבד.

לא נכון: להסתפק בעצתה של המוכרת בחנות האיפור או בפארם בעת קניית המייק-אפ. נכון: התאורה בחנויות מהסוג בו אנחנו רוכשות את מוצרי האיפור שלנו, מטעה ברוב המקרים, ולכן מומלץ לבקש מהדיילת להתאים לך את גוון המייק-אפ שנכון לעורך, לבקש דוגמית ולנסות את המוצר במשך יום-יומיים על מנת לבדוק אותו בתאורה טבעית ולקבל חוות דעת מהקרובים לך.

לא נכון: לשים ליפסטיק כהה על שפתיים קטנות. נכון: ליפסטיק בגוון כהה על שפתיים צרות וקטנות יוצר מראה נוקשה שאינו מחמיא. במידה ולא התברכת במוטת שפתיה של אנג'לינה ג'ולי, הקפידי לשים ליפסטיק, גלוס או לחות לשפתיים במרקמים לחים ובצבעים עדינים אשר יחמיאו לשפתייך אבל לא ידגישו אותן יתר על המידה.


לפני ואחריי ,איפור טבעי ,איפור ערב ,אודם אדום
סדנת איפור ,סדנת איפור זוגית ,שיעור איפור אחת על אחת

לא נכון: להשתמש במייק-אפ כהה יותר מגוון העור בכדי להיראות שזופה יותר. נכון: לשים מייק-אפ התואם את גוון העור ו"לשזף" אותו בעזרת ברונזר או פודרה כהים, באזורים שבדרך כלל משתזפים ראשונים, כמו הלחיים, המצח והאף. את השאריות אפשר לפזר על שאר אזור הפנים והצוואר.


לא נכון: לשים מייק-אפ בגוון ורדרד על עור צהבהב, ולהיפך. נכון: הקפידי להשתמש במייק-אפ התואם את העור שלך ולאזן את הגוון בעזרת פודרה או סומק משלימים. למשל, בעלות עור צהבהב יכולות "לשבור" את הצהבהבות בעזרת סומק ורוד, ובעלות עור ורדרד יכולות "לשבור" את הוורדרדות בעזרת פודרה בגוון בז' וסומק משזף בגוון בז'-חום.


לא נכון: לעגל את הריסים לאחר השימוש במסקרה. נכון: על מנת למנוע מהריסים "להישבר" ולקרוס תחת המסקרה, הקפידי לעגל אותם לפני.

הצורה העגולה תישמר בעזרת המסקרה ולא תזיק לריסים.

יש לכן שאלות אליי? שלחו לי מייל


רוצות לקבוע איתי לסדנת איפור אחת על אחת? השאירו לי פרטים כאן


שרון בן הרוש ,מאפרת


תגיות

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page